Popular Posts
-
Estas son algunas fotos que he coleccionado y encontrado en la red. Son de la serie babes on bikes , que si eres seguidor del blog seguramen...
-
Estuve revisando las visitas al blog y me he dado cuenta que hay varios que se interesan por las cuatrimotos y el tuning. En un afán de comp...
-
2011 Ducati Streetfighter S Superbike 2011 Ducati Streetfighter S Pictures 2011 Ducati Streetfighter S Black Color 2011 Ducati Streetfighter...
-
Estas son algunas fotos del evento calendario de chicas en bikini organizado por Fastdates.com en el que Tamara Witmer fue la anfitriona y ...
-
Tras una larga ausencia aquí regresamos con algunas entradas de chicas en el Moto GP, en esta ocasión Europa del Este es la protagonista con...
-
Tal como lo comenté, esta es la segunda entrada de fotos de chicas, bikinis y motos que pueden usarse también como fondos de pantalla. Las f...
-
Una de las revistas que hace un buen seguimiento del Moto GP, especialmente con las galerías de fotos, es 2wheel tuner magazine ( 2wtmag.com...
-
2011 Yamaha YZR-M1 MotoGP Ben Spies Photos 2011 Yamaha YZR-M1 MotoGP 2011 Yamaha YZR-M1 MotoGP Best Pictures 2011 Yamaha YZR-M1 Wallpapers 2...
-
Era la hora de que Transformers incluyera una super moto dentro del repertorio de personajes robóticos. Y no es para menos, ya que Terminato...
-
Con esta entrada arrancamos una serie donde presentaremos algunas de las modelos que se están haciendo famosas gracias a eventos como Hot Im...
APRILIA MANA 850 GT
The Mana 850 GT follows the evolution of a market which becomes more and more demanding by the minute, with new requirements in terms of mobility dictating the need for means of transport able to meet these requirements, and also make daily use and long trips as pleasurable as possible.
Engine
Aprilia 90° longitudinal V twin four stroke. Liquid cooled. Single overhead cam with chain drive, four valves per cylinder.
Fuel
Unleaded petrol.
Bore x stroke
88 x 69 mm
Total displacement
839,3 cc
Compression ratio
10:1
Maximum power at crank
56 kW (76.1 HP) at 8,000 rpm.
Maximum torque at crank
7.45 kgm (73 Nm) at 5,000 rpm.
Fuel system
Integrated engine Management system. Weber Marelli electronic fuel injection with one 38 mm throttle body.
Ignition
Digital electronic ignition, with two spark plugs per cylinder, integrated with fuel injection system.
Starting
Electric.
Exhaust
Two in one system in 100% stainless steel with three-way catalytic converter and Lambda probe.
Generator
450 W at 6000 rpm.
Lubrication
Dry sump with separate oil reservoir.
Gearbox
Sequential with manual or automatic mode selectable by the user.
7 gears in manual mode. 3 mappings (Touring, Sport, Rain) in Autodrive mode.
Gear change by pedal or handlebar control.
The user can switch from automatic to sequential mode at any moment.
Clutch
Automatic.
Primary drive
Belt.
Final drive
Chain.
Frame
High strength steel trellis.
Front suspension
43 mm upside-down fork. Wheel travel: 120 mm.
Rear suspension
Aluminium alloy single-piece swingarm.
Hydraulic shock absorber adjustable in spring preload and rebound damping. Wheel travel 125 mm.
Brakes
Front: double stainless steel floating disc (diam. 320 mm). Radial calipers with four pistons.
Rear: stainless steel disc (diam. 260 mm). Single piston caliper. 2-channel Continental ABS system
Wheels
Aluminium alloy.
Front: 3.50 x 17".
Rear: 6.00 x 17".
Tyres
Radial tubeless.
Front: 120/70 ZR 17.
Rear: 180/55 ZR 17.
Dimensions
Overall length: 2080 mm
Overall width: 800 mm (at handlebars)
Overal height 1,270 mm (1,320 mm at rear-view mirrors)
Seat height: 800 mm
Wheelbase: 1,463 mm
Trail: 103 mm
Rake angle: 24°
Tank capacity
16 litres.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment